Vandaag kwamen de jongeren van Kanapé (Jeugddorp VZW & Pegode vzw) samen met hun begeleiders koken in onze nieuwe ontmoetingsruimte dit i.s.m de vrijwilligers van Argos.
De jongeren hielpen mee en deden dat supergoed 
!!
Nektari en De Klinkaard (Huis Tinel) werden uitgenodigd om mee te komen genieten en samen te eten.
Ook de directeur van Nektari was aanwezig. Het werd een warme en verbindende avond waarbij koken en samen aan tafel zitten mensen dichter bij elkaar bracht 


Dit initiatief was mogelijk dankzij de steun van de gemeente Willebroek van de opbrengst van de
𝐃𝐞 𝐰𝐚𝐫𝐦𝐞 𝐡𝐚𝐫𝐭𝐣𝐞𝐬 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐞 tijdens Winter Wonderbar 
Dankzij deze steun konden we dit mooie project realiseren.
In de toekomst gaan we dit nog verder uitbouwen met nog meer ontmoetingen tussen verschillende verenigingen en organisaties.

Het was gezellig samen, lekker én dankzij de jongeren kregen wij ook een heel mooie bedanking met een mooie tekst, die zij zelf gemaakt hebben voor Argos 
De uitgenodigden :
Groetjes
Team Argos